16:26 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فیس بوک

محبوب‌ترین بانک مرکزی جهان در توییتر
نماد برتر- بانک مرکزی هند تنها بانک مرکزی بزرگ جهان است که در توییتر به رقم یک میلیون هوادار دست پیدا کرد.
تهدید گوگل، فیس بوک و توییتر برای ترک پاکستان
نماد برتر- شرکتهای اینترنتی جهانی گوگل، فیس بوک، توییتر و شرکتهای دیگر در واکنش به بخشیدن قدرت سانسور محتوای دیجیتالی به رگولاتور داخلی در پاکستان، تهدید کردند از این کشور خارج خواهند شد.
روسیه در یک قدمی فیلتر یوتیوب، توییتر و فیس بوک
نماد برتر- نمایندگان پارلمان روسیه لایحه قانونی را برای محدود کردن دسترسی به توییتر، فیس بوک و یوتیوب به تلافی سانسور رسانه های تحت حمایت مسکو از سوی آمریکا مطرح کردند.
جریمه سنگین اپل بابت پنهان کردن ضعف عملکرد باطری
نماد برتر- شرکت اپل برای حل و فصل ادعاهای ۳۳ ایالت آمریکا و منطقه کلمبیا مبنی بر این که گوشیهای آیفون را کند کرده است تا مشکلات باطری آنها را پنهان کند و کاربران را به خرید دستگاههای جدید وادار کند، ۱۱۳ میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
ارسال استوری در توییتر برای همه کاربران فعال شد
نماد برتر- شرکت توییتر محصول مشابه استوری در اسنپ چت و اینستاگرام به نام فلیتس (Fleets) را در سطح جهانی عرضه کرد که به کاربران امکان می دهد عکسها و ویدیوهایی ارسال کنند که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند.
سعودیها در حال ترک بورس آمریکا
نماد برتر- صندوق سرمایه گذاری عربستان ۳۰ درصد سرمایه خود را از بورس آمریکا خارج کرد.
واتس‌اپ در آلمان زیر ذره بین رفت
نماد برتر- رگولاتور آلمان از واتس‌اپ و سایر سرویسهای پیام رسان درباره نحوه نگهداری اطلاعات خصوصی کاربران و وضعیت حریم خصوصی در صورت امکان ارسال پیام میان پیام رسانهای مختلف تحقیق می کند.
انتخاب مردان بایدن از میان چهره‌های فناوری
نماد برتر- جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا برای کمک به انتقال قدرت و رفتن به کاخ سفید به شرکتهای بزرگ فناوری اتکا کرده است.
واکنش ۷ رسانه بین المللی و مقامات ایالتی آمریکا به ادعای پیروزی ترامپ
نماد برتر- سی ان ان، رویترز، بی بی سی و الجزیره و سه مقام ایالتی آمریکا در واکنش به ادعای پیروزی ترامپ در انتخابات اعلام کردند: وی بدون در اختیار داشتن مدرکی، مدعی پیروزی و توقف شمارش آرا شده است.
پیام‌های محو شونده به واتس‌اپ می‌آید
نماد برتر- پیام رسان واتس‌اپ در حال آماده سازی قابلیت حذف خودکار پیامها تحت عنوان پیام‌های محو شونده است.
ارسال روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام در واتس‌اپ
نماد برتر- پیام رسان واتس‌اپ در حال حاضر شاهد رد و بدل شدن روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام است.
نفت؛ متهم اصلی سقوط
نماد برتر- معاملات هفتگی بازارهای جهانی در حالی به پایان رسید که بهای نفت با افت بیش از ۱۰.۳ درصدی مواجه شد و تعداد حلقه های چاه نفت آمریکا در هفته ای که گذشت با ۱۰ واحد افزایش به ۲۲۱ واحد رسید.
هزینه چهار میلیارد دلاری کرونا برای آمازون
نماد برتر- فروشگاه اینترنتی آمازون پیش بینی کرد هزینه های مربوط به کووید ۱۹ نظیر تست، ضدعفونی کردن، تمدید مرخصی کارمندان و تدابیر فاصله گذاری اجتماعی حدود چهار میلیارد دلار هزینه در سه ماهه چهارم امسال خواهد داشت.
جدیدترین رتبه ۲۰ ثروتمند مرد و زن جهان / مدیرعامل آمازون همچنان در صدر
نماد برتر-با انتشار جدیدترین رتبه ۲۰ ثروتمند مرد و زن جهان ، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون با ۱۷۹ میلیارد دلار بار دیگر در صدر ایستاد .
ارزش بازار سازنده آیفون ۴۵۰ میلیارد دلار سقوط کرد
نماد برتر- شرکت اپل از زمانی که در اوت به نخستین شرکت آمریکایی با ارزش بازار دو تریلیون دلاری تبدیل شد، ۴۵۰ میلیارد دلار معادل ۱۹ درصد از ارزش بازارش را از دست داده است.